• حل مشکل اجرای برنامه های دات نت (بازیابی فایل های اکسل) با خطای در دسترس نبودن Microsoft.ACE.OLEDB.12.0

    در این آموزش قصد داریم یکی از خطاهایی که اکثر کاربران در هنگام بارگذاری فایل اکسل XLSX با آن روبه‌رو می‌شوند را بررسی و رفع کنیم

    رفع خطای : Microsoft.ACE.OLEDB.12.0′ provider is not registered on the local machine به‌سادگی انجام خواهد شد و دارای پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. پس با ما تا انتهای این آموزش همراه باشید.

    حل مشکل اجرای برنامه های دات نت (بازیابی فایل های اکسل) با خطای در دسترس نبودن Microsoft.ACE.OLEDB.12.0

    مشاهده ارور Microsoft.ACE.OLEDB.12.0′ provider is not registered on the local machine در اکثر نرم افزار هایی که با فایل های اکسل ارتباط برقرار میکنند کاملا طبیعی است.

    Microsoft.ACE.OLEDB چیست؟

    Microsoft.ACE.OLEDB یک رابط برنامه‌نویسی است که توسط مایکروسافت ارائه شده است.

    در واقع OLEDB به نرم‌افزارها اجازه برقراری با فایل پایگاه‌های داده‌ای همچون Access و EXCEL و… را می‌دهد. از Microsoft.ACE.OLEDB می‌توان در نرم‌افزارهای دسکتاپ و تحت وب از آن استفاده کرد.

    راه حل رفع خطای Microsoft.ACE.OLEDB.12.0′ provider

    جهت رفع خطای : Microsoft.ACE.OLEDB.12.0′ provider is not registered on the local machine ابتدا باید نسخه مورد نظر که در خطا ذکر شده است را در لینک زیر دانلود کنیم. ما جهت بهره برداری شما کاربران عزیز فایل پیوست را برای شما قرار داده ایم. 

    لینک دانلود

    Microsoft.ACE.OLEDB اگر نصب نشد چه کنیم؟

    معمولا در نصب این نرم افزار مشکلی بر سر راه شما وجود نخواهد داشت. مگر اینکه شما از قبل نسخه دیگری را روی سیستم خود نصب کرده باشید که لازم است برای نصب این نسخه ابتدا نسخه قبلی را از سیستم خود حذف نصب کنید.

    برای انجام این کار کافی است به Control Panel مراجعه کنید. سپس Programs and Features را انتخاب کنید. حالا باید به دنبال Microsoft-Access-Database-Engine بگردید و آن را حذف کنید. و سپس نسخه دانلود شده را نصب بفرمایید.

    حل مشکل اجرای برنامه های دات نت (بازیابی فایل های اکسل) با خطای در دسترس نبودن Microsoft.ACE.OLEDB.12.0

     

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا