• نظرات خود را به فرمول در اکسل برای مرجع آینده خود اضافه کنید

    نظرات خود را به فرمول در اکسل برای مرجع آینده خود اضافه کنید

    نظرات در اکسل برای مستندسازی صفحه گسترده شما مفید است ، بنابراین می توانید تمام فرمول ها را بخاطر بسپارید و یا دستورالعمل هایی را برای سایر کاربران صفحه گسترده ارائه دهید. How-To Geek یک عملکرد ویژه را که می توانید برای اضافه کردن نظر به طور مستقیم در سلول فرمول استفاده کنید ، بیان می کند.

    این عملکرد N () است. برای استفاده از آن ، کافیست یک علامت به علاوه بعد از فرمول خود و هر آنچه را که می خواهید به عنوان نظر خود در نقل قول های داخل عملکرد ، مانند تصویر بالا اضافه کنید. سپس ، هر زمان که روی آن سلول کلیک کردید ، فرمول و نظر خود را در مورد آن مشاهده خواهید کرد. این عملکرد در نسخه های Excel 2013 و نسخه های قبلی کار می کند.

    کاربران اکسل احتمالاً روش دیگری برای افزودن نظر به یک سلول را از طریق فرمان "درج یک نظر" می دانند. این یک نظر شبیه به یادداشت چسبنده ایجاد می کند که وقتی ماوس را روی سلول می چرخید ، ظاهر می شود.

    عملکرد N () فوق در صورتی که نمی خواهید آن نظرات و مثلث های قرمز رنگ صفحه گسترده شما را به هم ریخته و بهتر است نظر را برای استفاده شخصی خود اضافه کنید ، بهتر است.

    علاوه بر این ، نظرات هنگام جستجو در اکسل نمایش داده می شوند ، بنابراین می توانید از تابع N () برای "برچسب زدن" سلول ها با فرمول ها برای مراجعه آسان بعداً استفاده کنید (مثلاً "بودجه Q2" یا "تخمین").

    نظرات ارسال شده ارسال نظر جدید
    برای تبادل نظر، می بایست در سایت وارد شوید

    ورود به سایت
تماس سبد خرید بالا