مرورگرهای اینترنتی که این روزها از هر شیوهای برای نمایش تبلیغات آنلاین استفاده می کنند، روش خلاقانه تازهای را بدین منظور ابداع کردهاند.
یکی از این پیامها که به کرات نمایش داده شده مربوط به تبلیغ دریافت کارت هدیه خرید ۲۰ دلاری آمازون در صورت رزرو هتل از طریق سایتی خاص است.
موزیلا بعد از پیگیری خبرنگاران استفاده از این شیوه تبلیغاتی تازه را تایید کرده و افزوده که هر بار کاربران پنجره جدیدی را در این مرورگر باز کنند این تبلیغات را مشاهده خواهند کرد.
به گزارش وبینوکس از مهر، این شرکت مدعی شده که در جریان نمایش تبلیغات یادشده هیچ اطلاعات خاصی از کاربران در اختیار شرکتها یا افراد ثالث قرار نمیگیرد و به حریم خصوصی و امنیت افراد احترام گذاشته میشود.
آگهی های یادشده در بخش پایین هر یک از زبانههای تازه فایرفاکس نمایش داده می شود و مربوط به نسخه رومیزی این مرورگر است. مضمون برخی از این پیام ها مشابه است، اما برای نمایش آنها از متون تبلیغاتی متفاوتی استفاده می شود. به نظر میرسد این اقدام تازه ترین روش فایرفاکس برای درآمدزایی است.
ورود به سایت